پذیرش نمایندگی رسمی وی سی وی در سراسر کشور


گروه انتشاراتی آموزشی وی سی وی با هدف رفع مشکلات مربوط به منابع آموزشی، تولید محتوای مدرن و ایده آل و تقویت کیفیت آموزشِ زبان انگلیسی در ایران، تشکیل شده است و در دو بخش اصلی فعالیت می کند:

مدیریتِ کارآمد، منابع آموزشی ایده آل، و اتصال به یک برند کشوری مشترک، سه فاکتور اساسی برای رسیدن به اهداف کیفی،آموزشی و اقتصادی در هر آموزشگاهی می باشند. این سه فاکتور، کیفیتِ آموزش و پیرو آن توان رقابتی اعضا را به شدت افزایش داده و سبب رونق اقتصادی آموزشگاه های عضو می شوند. برند آموزشی وی سی وی، قوی ترین و با کیفیت ترین سیستم در کشور می باشد و تمام آموزشگاه های عضو از مدیریتی توانمند و متخصص، برخوردار بوده و دارای زیرساخت و کیفیت مناسب نیز می باشند. آموزشگاه های وی سی وی از سیستم انحصاری و خاص خود بهره می برند. منابع آموزشی وی سی وی تمام نیازها و اهداف آموزشگاه ها را پوشش می دهند و منحصرا در اختیار آموزشگاه های عضو قرار می گیرند.
در حال حاضر آموزشگاه های زیادی در سراسر کشور از خدمات وی سی وی بهره مند می باشند.
گروه وی سی وی درخواست های عضویت را بررسی می کند و آموزشگاه هایی که از شرایط لازم برخوردار باشند انتخاب شده و مجاز به فعالیت تحت برند وی سی وی خواهند بود.

شرایط کسب نمایندگی انحصاری وی سی وی:


شرایط افراد متقاضی نمایندگی وی سی وی:


شرایط مکان نمایندگی:


مزایای همکاری با گروه آموزشی وی سی وی


مدیران محترم آموزشگاه هایی که قصد پذیرش نمایندگی وی سی وی را دارند لازم است فرم زیر را تکمیل کرده تا شرایط آموزشگاه مورد بررسی قرار گیرد و نتیجه به مدیریت محترم اعلام گردد.


جهت کسب اطلاعات بیشتر و کسب مشاوره می توانید با همکاران دپارتمان امور نمایندگی ها به شماره تماس 02128111300 داخلی 4 تماس حاصل نمایند.